LIETOŠANAS NOTEIKUMI
1. VISPĀRĪGIE NOSACĪJUMI
1.1. Šie lietošanas noteikumi (turpmāk “Noteikumi”) attiecas uz interneta vietnes pay.klubsmaja.lv un klubsmaja.lv (turpmāk “Mājas lapa”) izmantošanu.
1.2. Noteikumu neatņemama sastāvdaļa ir “Privātuma politika”, “Atgriešanas nosacījumi” un “Atruna”.
1.3. Mājas lapa pieder un to uztur biedrība Klubs “Māja” – jaunatne vienotai Eiropai (reģ.nr. 40008009648, juridiskā adrese: Aleksandra Čaka iela 83A, Rīga, LV-1011) (turpmāk “Pārvaldnieks”).
1.4. Jebkura persona, kas apmeklē vai izmanto Mājas lapu, tiek uzskatīta par mājas lapas lietotāju (turpmāk “Lietotājs”).
1.5. Lietotājs, apmeklējot Mājas lapu, apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt Noteikumiem un to saistītajiem dokumentiem, kas minēti 1.2. punktā.
1.6. Pārvaldnieks neatbild par zaudējumiem, kas Lietotājam radušies Mājas lapas lietošanas rezultātā.
1.7. Lietotājs apņemas izmantot Mājas lapu godprātīgi, nekaitēt tās darbībai un neizplatīt tās saturu bez atļaujas.
1.8. Pārvaldnieks negarantē informācijas precizitāti vai pilnību, kas sniegta Mājas lapā.
1.9. Iegādājoties preces vai pakalpojumus caur Mājas lapu, starp Lietotāju un Pārvaldnieku tiek noslēgts distances līgums, kas regulēts saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, tostarp LR Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”.
1.10. Pārvaldniekam ir tiesības vienpusēji mainīt Noteikumus un Mājas lapas saturu. Spēkā esošā Noteikumu versija vienmēr ir pieejama Mājas lapā.
1.11. Jautājumi par lietošanas noteikumiem ir jānosūta uz birojs@klubsmaja.lv
2. PIRKUMU VEIKŠANA
2.1. PREČU VAI PAKALPOJUMU IEGĀDE
2.1.1. Preču un pakalpojumu cenas, specifikācija un ilustratīvās attēli ir norādīti pie attiecīgiem produktiem.
2.1.2. Lai veiktu pasūtījumu, preces vai pakalpojums jāpievieno preces grozam, jāaizpilda nepieciešamā informācija un jāizvēlas piegādes metode. Pēc maksājuma veikšanas pasūtījums tiks apstiprināts.
2.1.3. Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir tikai ilustratīvs raksturs.
2.2. ZIEDOJUMU VEIKŠANA
2.2.1. Ziedojuma veikšanai Lietotājam jāizvēlas ziedojuma veids (vienreizējs vai ikmēneša), jānorāda summa (ne mazāka par 5 EUR) un jāaizpilda nepieciešamā informācija. Maksājuma apstiprinājums noslēdz ziedojumu.
2.2.2. Veicot veiksmīgu ikmēneša ziedojumu, Lietotājs piekrīt maksājumu akreditācijas datu sākotnējai glabāšanai (token) un vienlaidzīgi noslēdz distances līgumu ar Pārvaldnieku par konkrētās ziedošanas summas ieturēšanu reizi mēnesī līdz brīdim, kad Lietotājs atsakās no šī ikmēneša ziedojuma, rakstot uz birojs@klubsmaja.lv no ziedojuma laikā norādītās e-pasta adreses.
2.3. BIEDRU NAUDAS SAMAKSAS VEIKŠANA
2.3.1 Biedru naudas apjoms un samaksāšanas nosacījumi ir noteikti biedrības statūtos.
2.2.2. Biedru naudas maksājumus var veikt tikai biedrības pilntiesīgie biedri reizi gadā, izmantojot vietni pay.klubsmaja.lv/biedru-nauda.
2.3.2 Lai veiktu biedru naudas maksājumu, ir jādodas uz pay.klubsmaja.lv/biedru-nauda, kur jāaizpilda visi nepieciešamie lauki un jāveic apmaksa, lai pabeigtu biedru naudas maksājumu.
3. ATMAKSAS NOTEIKUMI
3.1. Norēķinu valūta ir eiro (EUR).
3.2. Mājas lapā ir pieejami dažādi norēķināšanās veidi, kas ir pieejami konkrētām preču un produktu kategorijā:
- Internetbanka (Swedbank, SEB bank utml.): Ziedojumi (vienreizēji), Biedru nauda un atmaksa par produktiem un pakalpojumiem.
- Visa/Mastercard karšu maksājumi: Ziedojumi (vienreizēji vai ikmēneša), Biedru nauda un atmaksa par produktiem un pakalpojumiem.
- Apple Pay vai Google Pay: Ziedojumi (vienreizēji), Biedru nauda un atmaksa par produktiem un pakalpojumiem.
- Pārskaitījums uz internet banku (Swedbank): Ziedojumi (vienreizēji), kā arī pēc vienošanās ar Pārvaldnieku par produktiem un sniegtajiem pakalpojumiem.
- Telefona zvans vai SMS: Ziedojumi (vienreizēji)
- Mobilly Aplikācija: Ziedojumi (vienreizēji vai ikmēneša)
- Citi veidi, vienojoties ar Pārvaldnieku.
3.3. Atmaksas pkalpojuma sniedzēji:
- Internetbankas, karšu maksājumus nodrošina AS “Swedbank”.
- Telefona un SMS norēķinus nodrošina SIA “Bite Latvija”.
- Mobilly ziedojumus nodrošina SIA Mobilly.
3.4. Par jebkura ikmēneša maksājumiem Lietotājs piekrīt maksājumu akreditācijas datu sākotnējai glabāšanai (token) un vienlaidzīgi noslēdz distances līgumu ar Pārvaldnieku par konkrētās ziedošanas summas ieturēšanu reizi mēnesī līdz brīdim, kad Lietotājs atsakās no šī ikmēneša ziedojuma, rakstot uz birojs@klubsmaja.lv no ziedojuma laikā norādītās e-pasta adreses.
3.5. Ziedojumiem, kas veikti izmantojot Mobilly aplikāciju, ir spēkā SIA Mobilly lietošanas nosacījumi un privātuma politika.
3.6. Distances līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 15 darbu dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
3.7. Konkrētu pakalpojumu vai produktu atmaksai pārvaldnieks var pārvirzīt Lietotāju uz AS “Swedbank” izstrādāto rīku “LinkPay”.
4. PIEGĀDES NOSACĪJUMI
4.1. Preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā, izņēmuma, ja par to ir veikta vienošanās ar Pārvaldnieku.
4.2. Piegādes partneris: AS “Printful Latvia”, ja nav norādīts citādi.
4.3. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
4.4. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē līdz 20 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 60 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
5.ATTEIKUMA TIESĪBAS
5.1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
5.2. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, Pārvaldītājam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
5.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz Atteikuma veidlapa, kuru iespējams saņemt rakstot mums to uz e-pasta adresi birojs@klubsmaja.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
5.4. Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārvaldītājam preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas Pārvaldītājs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 10 darbu dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
5.5. Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
5.6. Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
5.7. Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.
6. PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS PAR NEATBILSTOŠU PRECI
6.1. Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radušies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz birojs@klubsmaja.lv.
6.2. Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .
6.3. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. DATU KONFEDINCIALITĀTE
7.1. Izmantojot šo mājas lapu, lietotājs dod piekrišanu savu personīgo datu izmantošanai. Šie dati ir nepieciešami ziedojumu apstrādei, biedru naudas pārvaldībai, kā arī citiem pasūtījumiem un pirkumiem.
7.2. Mājas lapa apstrādā tikai tos personas datus, ko pircējs ir norādījis veicot pasūtījumu, piemēram, vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, telefona numuru un piegādes adresi.
7.3. Mājas lapas uzturētājs nodod personas datus piegādes pakalpojumu sniedzējiem, lai nodrošinātu preču piegādi. Datus trešajām personām nodod tikai tad, ja tas nepieciešams pakalpojuma izpildei vai saskaņā ar Latvijas tiesību normām.
7.4.Ja esat skaidri piekritis saņemt mārketinga ziņojumus, mēs varēsim jums periodiski sūtīt informāciju par mūsu pakalpojumiem un aktualitātēm. Šim mērķim mēs apstrādāsim jūsu norādīto e-pasta adresi. Jums ir iespēja jebkurā laikā atsakīties no šādiem paziņojumiem, sūtot paziņojumu uz birojs@klubsmaja.lv.
7.5. Pārvaldnieks apkopo un uzglabā datus, kas ļauj analizēt mājas lapas lietošanas statistiku. Papildus informācija pieejama Sīkdatņu politikā.
7.6. Plašāka informācija par personīgo datu apstrādi un to aizsardzību ir iekļauta mūsu Privātuma politikā.
7.7. Pircējs apliecina, ka visi pirkuma procesā sniegtie dati ir precīzi un pilnīgi.
8. STRĪDU IZŠĶIRŠANA
8.1. Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
8.2. Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
8.3. Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.