We are better at PR
Projekta laikā no 15.10.2022. līdz 31.04.2023. notika aktivitātes mārketinga un sabiedrisko attiecību stratēģijas uzlabošanai. Tika organizētas domnīcas, apmācības un darbnīcas, piesaistīti lektori, izstrādāta jauna komunikācijas rokasgrāmata, kā arī veidots publicitātes videoklips. Projekta finansējums – 2470 Eur.
PROJEKTU FINANSĒ
PLĀNOTIE REZULTĀTI
Projekta aktivitāšu rezultātā nostabilizēsies loģiskāka un sakārtotāka sistēma, kādā vajadzētu organizācijas mārketingam darboties. Atjaunotās rokasgrāmatas cels organizācijas kapacitāti un biedriem saprotošāku, ātrāku un vienkāršāku iesaisti, ja tiem ir jāveido vizuālais materiāls.
Projektā tiks izgatavota elektroniskā veidā mārketinga stratēģija, komunikācijas rokasgrāmata, zīmola grāmata, kā arī jauns organizācijas logo un video materiāls par organizāciju.
PROJEKTA MĒRĶIS
Veicināt stabilizētāku un veiksmīgāku sociālo mediju darbību organizācijā un starp vienībām, kā arī komunikāciju starp komandu saistībā ar publicitātes nepieciešamību.
Grāmata
Tika atjaunota komunikācijas rokasgrāmata, ņemot vērā komandas un biedru vēlmes un ieteikumus.
Video
Tika izstrādāts video par Klubs “Māja”, kā arī īsi iepazīstināja skatītājus ar katru no vienībām.
Apmācības
Projektā ir izstrādātas apmācības par organizācijas mārketinga un PR stratēģijas plānošanu.
PROJEKTA MĒRĶIS
Veicināt stabilizētāku un veiksmīgāku sociālo mediju darbību organizācijā un starp vienībām, kā arī komunikāciju starp komandu saistībā ar publicitātes nepieciešamību.
Grāmata
Tika atjaunota komunikācijas rokasgrāmata, ņemot vērā komandas un biedru vēlmes un ieteikumus.
Video
Tika izstrādāts video par Klubs “Māja”, kā arī īsi iepazīstināja skatītājus ar katru no vienībām.
Apmācības
Projektā ir izstrādātas apmācības par organizācijas mārketinga un PR stratēģijas plānošanu.